76% av Google, Facebook och LinkedIn budgetarna är bortkastade

Du förtjänar bättre.

BE OM OFFERT

Första frågan

Hur kan vi hjälpa dig?

“Vi vill komma igång skapa vår första annonskampanj”

Att ta steget och komma igång med annonsering för första gången är spännande, men det kan också vara komplicerat och skrämmande. Hur ska man ställa in sina konton? Vilka är de bästa metoderna för att omedelbart få ut så mycket som möjligt av budgeten? Och vilka är de dyra rookie-misstagen man behöver undvika?

Buzzlemedia kan hjälpa dig starta dina kampanjer och förbereda dig för framgång.

“Vi har annonserat ett tag men ser inte de resultat vi vill ha”

Det finns många skäl till att annons- och mediekampanjer inte lyckas få resultat, och varför de ”beprövade” strategierna från igår inte fungerar idag. Men hur håller man sig uppdaterad om trender när plattformar alltid förändras? Och hur tar man sina medieköp till nästa nivå när kapacitet saknas?

Våra specialister kommer att fungera som en sömlös förlängning av ditt team, lika investerade i dina mål..

Låt oss prata plattformar

Var kan vi hjälpa dig?

Google Ads är den mest populära (och lukrativa) annonsplattformen i världen. Men att skapa skalbara, intäktsgenererande Google Ads-kampanjer är lika mycket konst som det är en vetenskap.

En strategisk satsning med Facebook annonser kan generera skyhöga summor. Ändå fortsätter de flesta marknadsförarna använda annonser på nätverket som en kanal för engångskampanjer.

LinkedIn är ett “måste” för B2B-organisationer. Det är det största sociala nätverket där entreprenörer och beslutsfattare aktivt försöker investera i sig själva … och sina företag.

Instagram är ett medieparadis för företag – särskilt de inom e-handeln. Med rätt strategi kan även B2B företag också ha stor nytta av den visuella plattformen.

YouTube är den näst största sökmotorn med nästan 2 miljarder användare varje månad. Vad du kanske inte vet är att annonsering på YouTube ofta är mindre konkurrenskraftigt och mer kostnadseffektivt.

Vad vi gör

Detta gör vi för att optimera dina kampanjer

KONTOSTRUKTUR & INSTÄLLNING
GRANSKA TIDIGARE KAMPANJER & ANALYS
KAMPANJ MÅL & PLANERING
LANDINGSIDA UTVECKLING & UNDERHÅLL
KAMPANJSTRUKTUR & UTVECKLING
MEDIEKÖP OCH OPTIMERING
SKAPA MÅLGRUPPER & TESTER
SKAPA ANNONSGRUPPER & OPTIMERING
A/B TESTER & UNDERHÅLL AV ANNONSKOPIA
NEGATIV SÖKORDSANALYS
SKAPA ANNONSER & OPTIMERING
KONVERTERING (CRO)- GRANSKNING & REKOMMENDATIONER
VECKOVIS PRESTANDA RAPPORTERING
VIDEO & AUDIO ANNONSUTVECKLING

Vad du kan förvänta dig

Hur ser ett samarbete med Buzzle ut?

OMFATTANDE GRANSKNING & ANALYS

Vi börjar med en omfattande granskning av dina aktiviteter hittills, samtidigt som vi utvecklar en djup förståelse för dina aktuella annonseringsmål och utmaningar. Därifrån diskuterar vi vad som har fungerat, vad som inte har gjort det och vad som behöver förändras.

KAMPANJESSTRATEGI & UPPSTART

Därefter arbetar vi med att hitta möjligheterna för att sedan skapa dina första kampanjer. Om du är ny inom annonsering kommer vi arbeta nära dig i detta skede för att skapa dina konton och utveckla en strategi baserad på din budget och dina mål.

LÖPANDE HANTERING OCH OPTIMISERING

Med dina mål som nordstjärna kommer vi kontinuerligt att optimera dina kampanjer, efter behov. Detta kan inkludera övervakning och justering av dina budstrategier, förbättra annonscopy, meddelandet, och mycket mer. Du har också tillgång till realtidsrapportering när som helst.

Vad de har sagt om oss