LinkedIn annonsering

För att vara effektiv på LinkedIn måste du förstå din målgrupp, hur du optimerar dina annonser och din inriktning. Med rätt strategi på plats kan LinkedIn annonsering ta ditt företag till nästa nivå.

BE OM OFFERT

LinkedIn den perfekta plattformen för B2B-marknadsföring.

Med LinkedIn kan du inrikta dig på beslutsfattarna i din marknad med annonser som är relevanta för deras utmaningar. Du behöver inte navigera igenom företagets byråkrati; istället lägger du din lösning framför de som tar besluten.

Vad som gör LinkedIn annonsering bra

LinkedIn annonsering är ett bra sätt att rikta dina annonser mot personer i företag som behöver din produkt eller tjänst. Det är en högre tratt annonsering (TOFU / top of the funnel) än avsiktbaserade annonsplattformar som Google Ads men förmågan att inrikta sig på beslutsfattare gör det till en otroligt effektiv kanal för B2B-marknadsföring.

 

Kom igång

LinkedIn annonsering är inte en ”set it and forget it” -plattform. LinkedIn är ett dynamiskt, kontinuerligt utvecklande annonslandskap och om du vill få ut det mesta möjliga av din annonsering måste du utvecklas tillsammans med det.

Vi övervakar våra kunders LinkedIn kampanjer varje vecka och optimerar hela tiden deras annonser och inriktning för att uppnå högsta avkastning och lägsta möjliga kostnader.

Kontakta oss idag för att börja dra nytta av omfattningen och potentialen i LinkedIn annonsering!

Vi kommer att arbeta direkt med ditt företag för att:

  • Sätta realistiska annonsmål baserade på dina unika behov och budget.
  • Identifiera målgrupper och demografi som ditt företag behöver inrikta sig på.
  • Skapa riktade meddelanden och smarta annonser för bästa resultat.
  • Testa kampanjer i realtid för att få mer värdefull trafik till din webbplats.
  • Hjälp att utöka din räckvidd till nya lukrativa marknader

Vilka LinkedIn-tjänster erbjuder vi?

  • Expert strategiplanering och genomförande
  • Grundlig analys av dina branschkonkurrenter
  • Annonsstruktur och optimering
  • ROI-mätningar och optimeringstips
  • Retargeting
  • Pågående kampanjspårning och övervakning
  • Regelbunden rapportering av kampanjens framsteg
  • Avancerad kampanjkonsultation
  • Upptäcka nya marknads- och mediemöjligheter