Vi levererar mer

Vår mångsidiga kompetens och erfarenhet gör att vi kan dyka djupt i våra kunders behov, mål och visioner så att vi kan sätta data, berättelser och teknik där det är mest effektivt – och leverera mer, varje gång.

Låt oss presentera oss.

Buzzlemedia är en kommunikationsbyrå med fokus på operativ och strategisk rådgivning inom digital marknadsföring. Vi hjälper dig huvudsakligen inom tre områden, strategi, PPC annonsering och mätning. Vårt samarbete utgår ifrån dina marknadsföringsmål och vilket resultat du vill se av din webbplats. Vi jobbar tätt och systematiskt med dig och ditt team hela vägen, det betyder regelbundna uppföljningsmöten och avstämningar.
Med oss kommer du närmare dina tillväxtmål – tillsammans utmanar och utvecklar vi hur ditt företag ser på marknadsföring, försäljning och service.

Tänk partner, inte leverantör.

Om du letar efter en byrå som helt enkelt ska verkställa är vi inte rätt för dig. Istället kan du förvänta dig att vi ställer frågor. Utmana dig. Och hjälpa till att nå dina mål.

Som strategisk partner arbetar vi med dig och tar en helhetssyn för att engagera dina kunder under hela köpresan. Du anställer oss för vår expertis och erfarenhet – exekvering är bara glasyren på kakan.

Principer som särskiljer vår blogg

1. Väl undersökt och mycket handlingsbart innehåll. Vi arbetar hårt för att skriva blogginlägg som ger mervärde och gör det värt din tid (även om inläggen är långa). Det finns alldeles för mycket lagom i världen, det finns absolut inget behov av ännu en medioker blogg. Vi strävar efter excellens, alltid.

Varje enskild blogginlägg som vi lägger ut syftar till att vara det bästa innehållet i Sverige för ämnet det är om.

2. Brusreducering. Det finns mycket buller där ute, du behöver inte mer av det. Du har affärsutmaningar och du vill ha svar. När vi skriver om ett ämne är vårt mål att göra det så bra att du inte behöver läsa mycket annat om ämnet.

Vi kommer att se till att texterna täcker undersökningar, intressanta inslag från smarta människor och tydliga steg om vad man ska göra.

3. Endast smarta marknadsförare. Vi skriver för smarta människor. Inga “hur man lägger till en bakgrund till Facebook” eller “10 värdelösa saker som slösar din tid” inlägg. Det finns för mycket grundläggande där ute och inte tillräckligt med avancerat innehåll.