Den enda byrån du någonsin kommer behöva.

Vi samarbetar med B2B-företag för att revolutionera hur de växer. Vi utmanar våra kunder att tänka bortom köpresan och istället fokusera på hela kundlivscykel och hur det kan bidra till deras företags framgång.

Tänk partner, inte leverantör.

Till skillnad från en typisk byrå- eller lösningsleverantör fungerar vi som en strategisk partner och en förlängning av ditt team. Vi anpassar personal, processer och plattformar för att driva framgång. Som HubSpots-partner tillämpar vi inbound metodiken för att hjälpa våra kunder och vårt eget företag att växa.

Inbound marketing sträcker sig längre än köpresan och det slutar inte när du avslutar en affär. Kundförvärv är bra; Buzzle fokuserar på tillväxtförvärv och vi utmanar våra kunder att göra detsamma. Vi optimerar inte bara det sätt du marknadsför och säljer utan också hur du följer upp och behåller kunder.

Vi jobbar tätt och systematiskt med dig och ditt team hela vägen, det betyder regelbundna uppföljningsmöten och avstämningar.

Med oss kommer du närmare dina tillväxtmål – tillsammans utvecklar vi hur ditt företag ser på marknadsföring, försäljning och service.

Principer som särskiljer vår blogg

1. Väl undersökt och handlingsbart innehåll. Vi arbetar hårt för att skriva blogginlägg som blir värt din tid (även om inläggen är långa). Det finns alldeles för mycket lagom i världen och absolut inget behov av ännu en medioker blogg. Vi strävar efter excellens, alltid.

2. Brusreducering. Det finns mycket buller där ute; det behöver du inte mer av. Du har utmaningar och du vill ha svar. När vi skriver om ett ämne är vårt mål att göra det så bra att du får svar på dina frågor och inte behöver läsa mer om ämnet.

3. Endast smarta marknadsförare. Vi skriver för smarta människor. Inga “hur man lägger till en bakgrund på Facebook” eller “10 värdelösa tips som slösar din tid”-inlägg. Det finns för mycket grundläggande och inte tillräckligt med avancerat content online.

Våra medarbetare

Peder Grönvall
Lead copy & SEO

Peder Grönvall

Med sin erfarenhet av komplexa affärsprocesser är hans noggrant utvalda ord avgörande för huruvida er content marketing konverterar eller inte.

Peder är ofta den första du möter i ditt möte med oss på Buzzle. Förutom kontakten med våra kunder är han en flitig skribent (och lite av en språkpolis).

Eftersom han bor i Lund så tror han hårt på att en av meningarna med livet är att ständigt lära sig och ta till sig kunskap - alltifrån praktisk filosofi, SEO och content marketing - till retorik från det antika Grekland.

Förutom att spela bluesgitarr och läsa ryska romanförfattare så är han en flitig skeet och sportingskytt. Hos oss skriver Peder content och tar hand om nya samarbeten.

PPC & rapportering

Philip Thelander

Philip har flera certifikat i Googles plattformar. Han är Buzzlemedias specialist inom köpt media och resultatrapportering.

Året 1995 föddes Philip på den skånska guldkusten närmare bestämt Palmernas stad, Trelleborg. Philip är en driven och målmedveten person. Han är Buzzles handyman men vars främsta fokus ligger på att hjälpa, förbättra och optimera våra kunders SEM och annonsering i sociala medier.

Philip letar konstant efter områden som gör att han blir en bättre marknadsförare. Suktar efter ny information och nya trender. Går igenom onlinekurser och blir certifierad allt för att i slutändan uppfylla kundens önskemål.

Utanför jobbet hittar ni Philip på fotbollsplanen, i gymmet eller omringad av vänner helst utomhus om vädret tillåter eller med god mat och dryck.

Eira Victoria El-Madhoun
Content strategi & inflytande

Victoria El-Madhoun

Victoria är content strateg med inriktning på marknadsföringspsykologi och inflytande.

Som content strateg hjälper Victoria ditt företag att strukturera och/eller skapa innehåll som både kommunicerar ditt företags erbjudande och värdegrund samt konverterar din målgrupp. Hon är oftast med på det första mötet med dig som kund, och är sedan aktivt med under leverans, uppföljning och vidare planering genom hela samarbetet.

På kontoret sprider Victoria aktivt en ”vi” istället för ”jag” kultur. Hon arbetar med vårt nuvarande och framtida hållbarhets- och miljötänk och har delansvar för Buzzles digitala profil.

Fritiden spenderas med familj och vänner. Hon ägnar också mycket tid åt sin nyfunna kärlek: Brasiliansk Jiujitsu, och volontärarbete på Skåne Stadsmission.

Abbe
Strategi & automation

Abbe El-Madhoun

Med ansvar för det övergripande strategiarbetet och expert i HubSpots programvara.

Abbe tar fram enkla lösningar på komplexa problem. Som strateg arbetar han med företag i alla storlekar för att få ut det mesta möjliga av deras inbound marketing satsning. Detta inkluderar att se till så att klienterna använder HubSpot effektivt och att målen uppnås. Det betyder också ett löpande arbete med att bygga broar mellan sälj- och marknadsföringsteam för att säkerställa att inboundstrategin är framgångsrik.

Ett livslångt engagemang i sport, och ett lika starkt intresse för socialantropologi har format en vinnarmentalitet som genomsyrar hans dagliga arbete och livsstil.

Tro det eller ej men inbound och HubSpot är inte det enda Abbe brinner för. På hans lediga dagar kallbadar han gärna eller experimenterar med nya smaker hemma i sitt kök.